Yr i bollen

I morse när jag vaknade var jag alldeles yr. Detta försvann inte och efter att ha blivit (ganska strängt) tillsagd av Token att stanna hemma och inte vingla iväg på en cykel till skolan så gjorde jag som jag blev tillsagd. När även en klasskamrat föreslog att jag kanske skulle kolla upp det hela ringde jag 1177 och fick rådet att vända mig till vårdcentralen.

Summan av kardemumman blev tillslut att mitt låga blodtryck om möjligt var ännu lägre än vanligt (90/60) och jag blev ordinerad att dricka, äta och sova ordentligt och (självklart) att stressa mindre, förstås.

Detta är i och för sig lättare sagt än gjort när min frånvaro från skolan ledde till att ännu en komplettering ska göras. Men det ska gå, för jag ska ha jullov detta jullov!

Lämna en kommentar

Filed under ...men jag är inte bitter, Ajdå..., Planering, Tokerier

Kommentera

