Det bubblar, fladdrar och sjunger

(Varning till känsliga läsare för fjärilsfjanteri)

Att skratta tillsammans är det jag helst gör med min Tok. Jag känner hur skrattet får mina fjärilar att dansa och hur hans skrattande ögon gör mig alldeles varm.

Igår såg vi på film och skrattade så att vi nästan kiknade.

Vi gungade och sedan åkte jag linbana i lekparken vilket fick Mattis att skratta åt min röda toppluva när den for iväg och mig att skratta åt färden så att det bubblade i mig.

Vi sprang runt i höstlöven och skrattade och jag kände hur höstkylan skar i mitt bröst och jag tänkte att det gör ingenting, för min Tok håller mig varm.

Lämna en kommentar

Filed under Fjärilsfjanteri, Glad, Tacksamhet, Tankar, Tokerier

Kommentera

