Om det vore så enkelt vore jag utan jobb

Denna bild som skickas runt på Facebook går lite i samma anda som ”Stop it”. Och visst stämmer det, det är ju så enkelt… och ändå så svårt. Just därför är jag inte alltför orolig att denna bild ska göra mig utan jobb i framtiden.

Just på grund av detta fick jag när jag tittade på bilden en ingivelse att göra om den. Vad tycker ni*?

* Och när jag skriver ”ni” tänker jag att Linda bör känna sig träffad.
Lämna en kommentar

Filed under När man har något viktigt att göra kan man alltid blogga istället, Psykologi, Svammel, Vänner

Kommentera

