Vansinnigt!

Jag blir så… VANSINNIG å min väns vägnar när jag läser om vad som har hänt henne idag!

Jag kan inte heller låta bli att fundera på att jag ändå alltid varit lite naiv. Någonstans så har jag trott, eller hoppats är väl lite mera sant, att när en tjuv bestämmer sig för att han av någon anledning vill sno hjulen av en bil så ska han ta en annan bils hjul än den som han ser att det sitter TRE barnstolar i baksätet på.

Men jag hade tydligen fel.

Lämna en kommentar

Filed under %#&€!*:^, Barn, Vänner

Kommentera

