Det bästa godkännandet en pojkvän kan få?

Idag var Token och jag och hälsade på familjen Vargavinter. Token skulle nämligen ”visas upp”. Vi var där på eftermiddagen och kvällen och lekte med kryp, pratade en massa och lyssnade på herr Vargavinters gitarrspel. Dessutom fick Token en ”välkommen-till-soffan-present” i form av en mycket passande bok.

Påväg därifrån påpekade Token att han haft mycket trevligt och vi hann inte mer än sätta oss i bilen förrän jag hade detta underbara meddelande från fru Vargavinter på min telefonsvarare:

”Alltså Kajsa, så här off the record… Jag menar, ALLVARLIGT – han är typ det bästa som någonsin hänt dig! Jag kan verkligen se er bli gamla tillsammans och leva hela ert liv tillsammans – det strålar magi runt er! Jag är jätte-jätteglad för din skull. Tack för en jättefin och trevlig kväll, ha det så bra!!”

Jag kunde inte annat än le i flera timmar efteråt.

Lämna en kommentar

Filed under Citat, Fjärilsfjanteri, Glad, Tacksamhet, Vänner

Kommentera

