Mission Accomplished

”Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men det var faktiskt ganska roligt att handla kläder.”

Och inte nog med det, dessutom lyckades jag med konststycket att få honom att vilja ställa upp på en före- och efterbild också. Är det inte fantastiskt, så säg? Jag måste säga att även jag har haft en mycket trevlig dag som avslutades med att blev bjuden på middag och fick se två riktigt bra filmer till långt in på natten. Bra lördag, helt enkelt.

Före

Efter

14 kommentarer

Filed under Glad, Roligt!, Shopping, Tokerier, Vänner

14 responses to “Mission Accomplished

  1. Mary

    JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Bra jobbat!

  2. Mamman

    heja dig. duktigt gjort. Ser myckert bra ut!!!

    • kajsatankar

      Man tackar! 🙂

      Det faktum att detta inlägg är det första som du kommenterar har dessutom enligt min mening en hög underhållningsfaktor! 😉

  3. stnc

    mer rött åt token!

  4. stnc

    fast sen är det kanske lite fusk att han står i avsevärt bättre ljus på den andra bilden…

  5. Tokmor

    Du milde vad fin han blev! Tokens mamma.

  6. Pingback: Fundering | Kajsatankar

Kommentera

