Kajsa och Koreanen bygger hammock

Det var ett sjå. Två stora paket med ett innehåll som skulle bli en hammock och en beskrivning på ett halvt A4 – 3 bilder. Det var med inställningen att det får ta den tid det tar som vi skred till verket och efter ett antal timmar hade vi också lyckats. Nu har jag en hammock i min trädgård och jag är evigt tacksam för hjälpen!

Jag tror att jag vet var merparten av påsken kommer att spenderas…

Lämna en kommentar

Filed under Glad, Inredning, Trädgård, Vänner

Kommentera

