Vårkänslor

Två timmars häng ute på en gräsmatta i solen – jag hade nästan glömt hur mysigt det är. Det liksom spritter i kroppen av all ny energi!

Att sedan ta en halvtimmes cykeltur, plugga i ännu en halvtimme och sedan ta en en timme lång fikapaus (där jag blev bjuden på mina favoritkakor) tycker jag är ett bra upplägg en dag som denna.

Ett par timmars plugg på det följt av en Psykologiskt fika-föreläsning ser jag som en perfekt dag på psykologprogrammet!

Lämna en kommentar

Filed under Årstidsväxling, Glad, Hälsa, Jag, Planering, Psykologi, vardagsbetraktelser, Vänner

Kommentera

