Jag ser ett mönster…

Varför är det så att när jag sitter med en hemtenta så bestämmer sig en granne för att ha fest? Det som är riktigt opraktiskt den här gången är att festen i fråga är inte sista kvällen, utan näst sista kvällen. Detta gör att jag egentligen hade tänkt att sova ordentligt i natt för att sedan skriva så länge som jag bara behöver imorgon, men det ser ut som om jag kan glömma det där med att sova…

Som tur är så lyssnar killarna i lägenheten bredvid på bra musik, så jag får väl helt enkelt ta och lalla med (3:18) och läsa några till artiklar om socialkonstruktionismen…

Lämna en kommentar

Filed under %#&€!*:^, ...men jag är inte bitter, Ajdå..., Gnäll, Musik, Planering, Plugg, vardagsbetraktelser

Kommentera

