Glee

Nu är hela första säsongen sedd och jag säger bara; oj, så bra den är!
2 kommentarer

Filed under Glad, Musik, Nördvarning

2 responses to “Glee

  1. Första gången jag zappade mig in i ett Glee-avsnitt höll jag på att gå söner av glädje och förtjusning när skolans fotbollslag började dansa! En himla massa månader senare ler jag stort bara vid tanken och låten är en given pepplåt då den kommer med minnesbilder 😀 Om jag vore bra på att följa serier skulle jag följa denna..

    • kajsatankar

      Ja, jag blir verkligen glad av Glee! Roligt att höra att du också blir det 🙂

      Om du inte orkar följa serien kan du alltid se den på bigtvshows.com 😉

Kommentera

