Nytt rekord hos terapeuten idag…

…5 näsdukar!

Jag tänkte först sluta där, jag vill ju så gärna ha en så positiv blogg som möjligt. Men ärligt talat så är det tungt just nu. Jag har lagt för många krav på mig själv den senaste tiden och nu börjar jag känna av det. Se där, tydligen är jag inte övermänsklig trots allt. Jag tänker att det slår extra hårt när man känner igen sina gamla mönster och vet att man har trillat dit igen, att jag inte lärde sig förra gången heller. Det hela blir tillslut till en fråga; kommer jag att hitta svaret? För jag vill hitta svaret den här gången och inte bara en tillfällig lösning.

Hur? Det är den nya frågan.

 

2 kommentarer

Filed under Ajdå..., Hälsa, Jag, Längtan, Tankar

2 responses to “Nytt rekord hos terapeuten idag…

  1. Men, men, men… nej.

    Inte Tokan…

Kommentera

