Tack för påminnelsen! Det var nervös jag skulle vara, ja…

”Jag förstår att ni börjar undra var tentaresultatet har tagit vägen. Tentorna är rättade och jag har fått resultaten via mejl. Jag väntar dock på att vanliga posten ska komma med papperstentorna och jag vill helst dubbelkolla resultaten innan jag rapporterar in dom. Jag hoppas ni har överseende med att det tar någon dag till.”

Visst förstår jag, men det är något ofantligt enerverande att veta att någonstans på IBL ligger det en lista där det står ifall jag var godkänd eller ej och den får jag inte titta på…

Lämna en kommentar

Filed under ...men jag är inte bitter, Citat, Plugg

Kommentera

