Gnällig morgon på bättringsvägen

Att vakna på morgonen av mensvärk och veta att hela denna dag är vigd åt tentaplugg är inte den mest lysande förutsättningen för gott humör. Som tur är så har jag varit med förr och lyckades vända humöret med hjälp av en god frukost i kökssoffan med tänt ljus och lusläsning av DN.

Sedan fick tekoppen följa med ut till fåtöljen i vardagsrummet och nu har redan en timmes plugg förflutit. Nu hoppas jag bara att jag klarar av att hålla fokus, annars har jag lovat mig själv att cykla iväg till stadsbiblioteket för att försöka hitta det där istället.

Lämna en kommentar

Filed under Gnäll, Hälsa, Hemma, Jag, Planering, Plugg

Kommentera

