Inte varje dag…

…man blir kallad för
kräkpåse i positiva ordalag.

2 kommentarer

Filed under Roligt!, Svammel, Vänner

2 responses to “Inte varje dag…

  1. Jag kan inte låta bli att undra om det går att få det hela utvecklat? 😀

  2. kajsatankar

    Självklart! 😀 Det var efter ett samtal med en kär vän där hon, som det heter, ”Spytt galla” över olika saker ett bra tag och jag varit en så förstående lyssnare som jag bara kunde om hon tackade mig för att jag ställde upp som ”kräkpåse”. Jag tog det positivt!

Kommentera

