Tentaångesten

Idag har varit en dag av tentaångest, i alla fall fram tills alldeles nyligen. Jag har haft svårt för att veta vad jag ska skriva om, både vad jag vill skriva om och vad jag kan skriva om. Efter att ha läst och funderat har jag nu dock kommit fram till att en artikel som jag blev väldigt glad över att jag fann igår faktiskt går att använda. Det är en artikel om hur föräldrar kan försena sina barns alkoholdebut och minska deras framtida drickande. Så nu kommer jag att få skriva min hemtenta om något som jag faktiskt är intresserad av.

Jag slutar aldrig att förvånas.

 

2 kommentarer

Filed under Glad, Nykterism, Plugg, Tacksamhet

2 responses to “Tentaångesten

  1. Åh, njut av det för det lär inte hända många fler gånger! haha, pessimisten har talat! kram

Kommentera

