Snörvel

Andningsmöjligheterna genom min näsa är idag inte de bästa. Jag har därför blivit bästa kompis med en hushållsrulle och en hög med kuddar bakom min nacke.

Även om jag inte är överlycklig över förkylningen så är jag tacksam över att den var förutseende nog att komma den här veckan då jag faktiskt har tid att vara sjuk.

Dagsplanen som jag nämnde igår står fast. Dagen kommer att tillbringas i soffan och min uppmärksamhet kommer att delas mellan vinjettplugg på datorn på magen och TV-serier på densamma.


Lämna en kommentar

Filed under Gnäll, Hälsa, Hemma, Planering, Plugg, Tacksamhet

Kommentera

