Kattlucka?

Jag har börjat fundera kring om jag kanske ändå ska skaffa en kattlucka. När Vilda och jag flyttade in här i maj var hon en alldeles för mesig katt för att jag skulle våga släppa ut henne i stora världen. Men, de senaste månaderna har hon kaxat till sig och den senaste tiden går hon mig på nerverna med jamande om att hon vill gå ut i sele eller på andra sätt aktiveras.

Så jag funderar vidare. Tiden kanske är mogen och det kanske är så att fördelarna överväger nackdelarna med de risker som det innebär för henne att gå ut.

Lämna en kommentar

Filed under Katt, Tankar, vardagsbetraktelser

Kommentera

