Parenthood

Jag har under sommaren tittat på en drama-serie som heter Parenthood. Idag såg jag sista avsnittet av första säsongen och jag måste säga att serien växte på mig. Jag var inte helt säker på vad jag tyckte efter att ha sett ett par avsnitt, men efter ett tag kunde jag inte sluta titta.

När jag idag sett de två sista avsnitten så måste jag ändå medge – det är en bra serie. Den är förvånansvärt verklighetstrogen, tar upp förvånansvärt svåra frågor för att vara en amerikansk serie och är förvånansvärt jämställdhetsmedveten.

Förvånansvärt bra, helt enkelt.

Lämna en kommentar

Filed under vardagsbetraktelser

Kommentera

