Konsten att vädra

När jag vaknade i morse var luften frisk och solen i moln. Min lägenhet var fortfarande varm och det lilla jag kunde öppna fönstren var inte tillräckligt för att få in den svala morgonluften.

Några timmar, spikar och svordomar senare så var min balkong innätad och min dörr på vid gavel.

Men Vilda tror fortfarande att hon inte får vara där och springer in med en skyldig uppsyn varje gång hon ser att jag ser att hon är ute.

Lämna en kommentar

Filed under Glad, Hemma, Katt

Kommentera

