Fy så tråkigt…

…många inlägg jag har under %#&€!*:^- kategorin. Därför vill jag berätta vad jag är glad över.

Jag är glad för att jag har min vän Maria på besök och att hon har mer energi än vad jag har just nu. Den gör att hon tycker att det är roligt att packa upp och diska allt mitt porslin.

Jag är glad för att det är vår och att jag har en skog full med vitsippor att cykla förbi på väg till skolan.

Jag är glad för att min lila katt just i detta nu ligger i mitt knä och spinner.

Jag är glad för att de färdiga väggarna i min lägenhet är så fina och att jag valde så snygga färger!

Jag är glad för att jag har rinnande vatten och att strömmen i alla fall fungerar till hälften.

Okej, den sista låter fortfarande lite gnällig…

Lämna en kommentar

Filed under %#&€!*:^, Glad

Kommentera

