Ett givande seminarium

Förra veckan berättade jag om mitt, för ovanlighetens skull, trevliga grupparbete och idag har jag haft något så ovanligt som ett givande seminarium.

Vi har haft några seminarium nu och hittills har jag inte tyckt att jag fått ut något av dem, men denna gång gick jag därifrån en aning klokare än innan jag kom dit. Vår kursansvarig ska ta åt sig äran – upplägget var bra.

Kontentan av dagen? Grodor kan tänka, men de har inget språk. Ja, jag läser fortfarande till psykolog…

3 kommentarer

Filed under Intressant, Psykologi

3 responses to “Ett givande seminarium

  1. Nu hänger jag inte med. Grodor kan tänka… De pratar ju hela tiden, denna tid på året i alla fall. Om de tänker på mer än reproduktion vet jag däremot inget om.

  2. Pingback: Utveckling av påståendet om att grodor kan tänka, men inte har ett språk « Kajsas tankar

Kommentera

