Aj, aj…

Idag har jag jobbat med att städa och servera mat på en av förskolorna där jag brukar jobba och jag säger bara; jisses, vad ont jag fått i fötterna av att stå hela dagen! 

Det var ändå ganska kul på det sättet att det var omväxlande, jag har inte jobbat så här på länge.

Det bästa idag var ändå de två och en halv timme som jag spenderade på min hem-förskola. Jag fick underbara kramar och pussar från mina söta barn. Och mottagandet av de stora barnen var verkligen inte dåligt, de ville berätta allt de gjort sen sist och det värmde verkligen att se hur självklart det var för dem att jag var där – jag hörde ju dit, tyckte de. Härligt! Så därför gör det inget att mina fötter värker – jag har haft en underbar dag i alla fall!

Lämna en kommentar

Filed under Barn, Jobb

Kommentera

